Bayram,
yaptığı açıklamada, "İlimizde pancar kantarlarının açılışını
gerçekleştirdik.
Sudurağı,
Kızık, Kılbasan, Demiryurt ve Karaman Merkez pancar kantarlarının açılışını,
alım kampanyasını Ereğli Şeker Fabrikası Müdürü Yıldıray Özbay, Ziraat
Müdürü Abdullah Yurttaşer, Ereğli Pancar Ekicileri Kooperatifi Başkanı Talha
Üzer, Tarım ve Orman İl Müdürü Yusuf Şahinbaş ve Damızlık Birliği Başkanı
Ali Dorla’nın katılımıyla gerçekleştirdik.
Bölgemizde
bu yıl 61.635 dekar alanda pancarımız ekili ve yaklaşık 500 bin ton rekolte
beklenmektedir.
Ayrıca
Pazartesi gününden itibaren maus randevuları açılacaktır.
Tüm
üreticilerimize kazasız, belasız, bereketli bir sezon diliyoruz."
dedi.
HABER: Murat ÖZÜNAL









