“İlimizde tabi afetten dolayı zarar gören üreticilerimize Cumhurbaşkanlığımız tarafından gönderilen Acil Destek Ödeneği ile alımı yapılan sertifikalı tohumlar için 30 Eylül 2022 tarihinde (Bugün) saat 11.00 da Sümer Mahallesinde bulunan Pankobirlik deposunda dağıtım töreni yapılacaktır.
Afetten zarar gören üreticilerimizin bir nebze olsun yaralarını sarmak amacı ile yapılan bu çalışmada desteklerini esirgemeyen başta Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan, Tarım ve Orman Bakanımız Prof. Dr. Vahit Kirişci Karaman Valimiz Sayın Tuncay AKKOYUN Milletvekillerimiz Sayın Karaman Milletvekili Dr. Recep Şeker, Sayın Selman Oğuzhan Eser e üreticilerimiz adına şükranlarımızı sunarız.
NOT: tohum dağıtımı yapılacak üreticilerimize 1 gün önceden cep telefonlarına sms ile bilgilendirme yapılacaktır.”
HABER: Aygül KÜÇÜKCİCİBIYIK









