Jandarma
Albay İsmail Şahin onuruna düzenlenen yemeğe Vali Mehmet Alpaslan Işık’ın yanı
sıra eşi hanımefendi Munise Işık, Vali Yardımcıları Mustafa Kamuran Ballı ve
Mehmet Özmen, İl Jandarma Komutanı İsmail Şahin ve eşi, İl Emniyet Müdürü Ayhan
Taş katıldı.
Yemekte
konuşan Vali Mehmet Alpaslan Işık, Albay Şahin ile uyum içerisinde
çalıştıklarını belirterek Karaman’daki hizmetlerinden dolayı teşekkür etti.
Bilecik 2. Jandarma Eğitim Tugay Komutan Yardımcısı olarak görevlendirilen ve
önümüzdeki günlerde yeni görevine başlayacak olan İsmail Şahin’e yeni
görevlerinde başarılar dileyen Vali Işık, ailesi ve sevdikleriyle sağlıklı,
huzurlu ve mutlu bir hayat geçirmesi temennisinde bulundu.
J.
Albay İsmail Şahin ise görev yaptığı süre içerisinde Karaman halkıyla sıcak,
sevgi dolu bir ilişki kurduklarını belirterek güzel duygularla ayrıldığı
Karaman’ı ve Karaman halkını unutmayacağını ifade etti.
HABER: Aygül
KÜÇÜKCİCİBIYIK









