Emniyet Teşkilatımızın çok kıymetli mensupları; göstermiş oldukları olağanüstü gayretlerle, zaman ve mekân mefhumu gözetmeksizin, gerektiğinde canını hiçe sayarak üstlendiği her görevi layıkıyla yerine getirmektedir.
Polisimiz, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da her türlü zorluğun üstesinden gelerek, ülkemizin ve vatandaşlarımızın huzuru ve güvenliği için var gücüyle çalışmaya devam edecektir.
Bu anlamlı günde emniyet teşkilatımızın 177. kuruluş yıl dönümünü kutlar, görevlerini kahramanca yerine getirirken hayatlarını kaybeden aziz şehitlerimizi rahmetle, gazilerimizi minnet ve şükranla anar, görevi başındaki tüm teşkilat mensuplarına görevdeki mesai arkadaşlarıma sağlık, başarı dolu hayırlı görevler dileyerek, ailelerine sevgi ve saygılarımı sunarım” dedi.
HABER: İsmail DİKBAŞ
Polisimiz, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da her türlü zorluğun üstesinden gelerek, ülkemizin ve vatandaşlarımızın huzuru ve güvenliği için var gücüyle çalışmaya devam edecektir.
Bu anlamlı günde emniyet teşkilatımızın 177. kuruluş yıl dönümünü kutlar, görevlerini kahramanca yerine getirirken hayatlarını kaybeden aziz şehitlerimizi rahmetle, gazilerimizi minnet ve şükranla anar, görevi başındaki tüm teşkilat mensuplarına görevdeki mesai arkadaşlarıma sağlık, başarı dolu hayırlı görevler dileyerek, ailelerine sevgi ve saygılarımı sunarım” dedi.
HABER: İsmail DİKBAŞ








