Karaman
Kırbağı 4. TOKi konutlarında bulunan asansörlerin yapılan periyodik kontrollerinde
çeşitli nedenlerden kullanıma uygun olmadığı belirlenmişti. Bu tespite rağmen
asansörler kullanıma açık bırakılarak vatandaşların hayatı hiçe sayıldı.
Asansörlerin hareketlerinde çıkardığı sesler, sürekli sarsılması ve durması
gereken kattan yukarıda durması vatandaşları yeterince korkuttu. Neyse ki TOKİ
sakinleri 60 gün içerisinde kabustan uyandı. Asansörlerin en son yapılan
kontrollerinde verilen kırmızı etiket yeşile döndü.
Asansörlerde
tespit edilen uygunsuzlukların giderilerek tekrar vatandaşların hizmetine
sunuldu.









