10 - 13 Haziran 2019 tarihlerinde ilimizde gerçekleştirilen
Okullararası Satranç Türkiye Birinciliği Final Müsabakaları nedeniyle İlimizde
bulunan Satranç Federasyonu Başkanı Gülkız Tulay ve beraberindeki heyet Vali
Fahri Meral’i makamında ziyaret etti.
12 Haziran 2019 Çarşamba günü Valilik Makamında
gerçekleştirilen ziyarette ilimizde gerçekleştirilen final müsabakaları ve
Satranç Federasyonunun çalışmaları hakkında bilgiler veren Başkan Tulay,
ziyaretin sonunda Vali Fahri Meral’e satranç takımı hediye etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Vali Fahri Meral,
“Büyük bir müsabakaya ev sahipliği yapmamızdan ve Türkiye Satranç ailesini
ağırlamaktan dolayı mutlu ve gururluyuz. Final müsabakalarının ilimizde
gerçekleşmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Bundan sonra da
ilimizde gerçekleştirilecek olan her türlü spor müsabakalarına Valilik olarak
desteği vermeye hazırız” dedi.
Ziyarete, Türkiye Satranç Federasyonu Başkanı Gülkız
Tulay’ın yanı sıra Başkan Vekili Aşkın Keleş, Asbaşkan Halil Hilmi Darı,
Gençlik Spor Bakanlığı Spor Genel Müdürlüğü Okul Sporları Şube Müdürü Nuri
Kılıç, Gençlik ve Spor İl Müdürü Ali Osman Bebek ve Satranç Karaman İl
Temsilcisi Mustafa Eroğlu katıldı.









