İlçe Belediyesi toplantı salonunda gerçekleştirilen toplantıya belediye bünyesinde çeşitli görevlerde çalışan bütün personel katıldı.
Toplantıda belediyemizin yapmış olduğu faaliyetler ele alınarak önümüzdeki süreçte yapılması planlanan çalışmalar ve projeler hakkında bilgilendirmeler yapıldı.
Yeni içme suyu şebeke hattına bütün vatandaşların 20 Ekim’e kadar yerlerini hazırlayarak belediye ekiplerine bağlantılarını yaptırmaları gerektiğini ifade eden Belediye Başkanımız Sayın Hayri Samur, “Sarıveliler belediyesi olarak yaptığımız hizmetlerde mesafe kat ettik. Sarıveliler her geçen yıl değişiyor ve gelişiyor. İlçede yeni iş alanlarının oluşması ve istihdamın artması bizleri memnun ediyor. " şeklinde konuştu.
YAŞAM
Yayınlanma: 26 Eylül 2017 - 15:46
SARIVELİLER'DE BELEDİYE PROJELERİ MASAYA YATIRILDI
Karaman’ın Sarıveliler İlçesinde Belediye Başkanı Hayri Samur, Eylül ayı olağan personel istişare toplantısını gerçekleştirdi.
YAŞAM
26 Eylül 2017 - 15:46
İlginizi Çekebilir









