TBMM’de
gerçekleştirilen ziyarette Rektör Akgül, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesinin
fiziksel ve akademik gelişimi, pandemi sürecinde yürütülen faaliyetler ve
geleceğe dönük projeler hakkında milletvekilleri ile görüş alışverişinde
bulundu.
Üniversitenin
ve Karaman'ın sağlık altyapısının da istişare edildiği ziyarette, Karamanoğlu
Mehmetbey Üniversitesinin sağlık altyapısının ildeki diğer sağlık
yatırımlarıyla eşgüdümü ve bütüncül bir yaklaşımla Karaman'ın sağlık üssü
haline getirilmesi konuları değerlendirildi.
Pandemi
sürecinin getirdiği yeni koşullarda başta eğitim ve sağlık camiası olmak üzere
kurumların gerçekleştirmesi gereken adımların da ele alındığı ziyarette, güncel
tedbirler, dijital dönüşüm ve toplumsal katkı vurgusu yapıldı.
Ziyaret,
hediye takdimi ve iyi dilek temennilerinin ardından sona erdi.
HABER: Aygül KÜÇÜKCİCİBIYIK








