Öğrencilerin akademik, sosyal, kültürel, sportif ve sanatsal anlamda gelişimlerine katkı sağlamak amacıyla ilçe genelinde 14 kurs açıldığını belirten İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Eryiğit, “Kâzımkarabekir Ortaokulu’nda açılan kursları ziyaret ederek öğrencilerle ve öğretmenlerle bir araya geldik. Öğrencilerimizin yaz tatilinde eğlenerek öğrenmelerine imkân sağlamak amacıyla Halk Eğitimi Merkezimizde ve okullarımızda çeşitli kurslar açıyoruz. Bağlama, gitar, Kuran-ı Kerim okuma, resim, rölyef, futbol, iğne oyası, satranç, halk oyunları, iletişim teknikleri kurslarının yanı sıra DYK kapsamında Türkçe, edebiyat, matematik, fen bilimleri, İngilizce ve TC İnkılâp tarihi ve Atatürkçülük kursları açıyoruz. Öğrencilerimiz ve velilerimizin başka alanlarda da talepleri olursa bu kursları da açmaya hazırız. Kurslar hakkında bilgi almak isteyen öğrenci ve velilerimiz okullarımıza, halk eğitimi merkezimize veya Milli Eğitim Müdürlüğümüze gelebilirler. Sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyarız. Bu kursların açılmasında ki çalışmalarından dolayı Halk Eğitimi Merkezi yöneticilerimize, okul yöneticilerimize, kurslarda görev alan öğretmen ve usta öğreticilerimize teşekkür ederim. Kâzımkarabekir ilçemizde her zaman, her yerde, herkes için eğitim anlayışıyla çalışmaya projeler üretmeye devam edeceğiz” dedi.
HABER: Murat ÖZÜNAL
HABER: Murat ÖZÜNAL








