29.05.2007 tarihli ve 26536 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan 5662 sayılı kanunla kurulan Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi büyümeye devam ediyor.
İçerisinde birçok fakülte ve meslek yüksekokulu barındıran KMÜ, kuruluş kanunundan sonra da Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesine bağlı olarak 22 Ağustos 2010 tarihinde Mühendislik Fakültesi, 10 Ocak 2012 tarihinde Eğitim Fakültesi ve 25 Ocak 2013 tarihinde İslami İlimler Fakültesi kuruldu ve öğrenci sayısını artırdı.
2017 yılında öğrenci sayısını 14 binin üzerine çıkartarak kendisiyle beraber kurulmuş olan üniversiteleri geride bırakan KMÜ, gerek fiziki yapı gerekse alt yapı bakımından diğer üniversiteleri gerisinde bıraktı.
Üniversite hedeflerini açıklayarak 2020 yılına kadar koyduğu hedefleri kamuoyuyla paylaştı.
KMÜ; 2017-2018 yılları arasında 2017 yılı sonuna kadar öğretim üyesi sayısını en az % 50 artırmayı hedefliyor.
2017-2018 yılları arasında üniversite, 2017 yılı sonuna kadar öğrenci sayısını 15.000’in üzerine çıkarmak istiyor.
2019-2020 tarihleri arasında KMÜ, 2020 yılı sonuna kadar öğretim üyesi sayısını en az % 300 artırmak istiyor.
2017-2018 yılları arasında KMÜ, 3 yeni fakülte 1 yeni yüksekokul 1 yeni meslek yüksekokulu 5 yeni uygulama ve araştırma merkezi açmak istiyor.
Üniversite 2019-2020 yılları arasında 1 yeni fakülte 1 yeni enstitü 1 yeni yüksekokul 1 yeni meslek yüksekokulu 5 yeni uygulama ve araştırma merkezi açılacak birimlere uygun bölüm ve programlar açmak istiyor.
2017-2018 yılları arasında Uygulama Ve Araştırma Merkezleri'nde Karamanoğulları Kültür ve Medeniyeti Uygulama ve Araştırma Merkezi, Karaman Kent ve Kültür Uygulama ve Araştırma Merkezi, Temiz Enerji Uygulama ve Araştırma Merkezi, Gıda Uygulama ve Araştırma Merkezi, Elma Uygulama ve Araştırma Merkezi açılması planlanıyor.
Haber: Aygül KÜÇÜKCİCİBIYIK
EĞİTİM
Yayınlanma: 04 Mayıs 2017 - 14:42
KMÜ 2017-2020 HEDEFLERİNİ AÇIKLADI
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi (KMÜ) 2017-2020 hedeflerini açıkladı.
EĞİTİM
04 Mayıs 2017 - 14:42
İlginizi Çekebilir








