Programa İlçe Belediye Başkanı Recep Boyacıoğlu, kurum amirleri, sivil toplum kuruluş temsilcileri, köy ve mahalle muhtarları katıldı.
Kaymakamlık Yazı İşleri Müdürü Ramazan Boyacı, kamu çalışanları ve Sivil Toplum Kuruluşları adına Kaymakam Muhammed Enes Çıkrık'a hediye takdim ederek, İlçedeki kamu çalışanları ve Sivil Toplum Kuruluşları adına teşekkür etti.
Belediye Başkanı Recep Boyacıoğlu ise yaptığı konuşmasında, iki yıl içerisinde çok güzel çalışmalar yürütüldüğünü, Kaymakamlık, Belediye ve diğer bütün kurumların Kazımkarabekir’in sosyal, kültürel ve ekonomik olarak daha da ileriye taşınmasında omuz omuza çalıştıklarını ifade ederek Kaymakam Muhammed Enes Çıkrık'a plaket takdim etti.
Kaymakam Muhammed Enes Çıkrık ise yaptığı konuşmasında, "2 yılı aşkın süredir hizmet vermekten onur duyduğum Kazımkarabekir ilçemize veda ediyorum. Uyumlu çalışmalar ve güzel dostluklar edindiğim ilçemize veda etmenin burukluğunu yaşıyor, görev sürem boyunca desteğini esirgemeyen belediye başkanımıza ve vatandaş odaklı hizmet anlayışı içerisinde beraber büyük bir mutlulukla çalıştığım mesai arkadaşlarıma teşekkür ediyorum" dedi.
KAYMAKAM ÇIKRIK, VEDA ZİYARETLERİNE DEVAM EDİYOR
Kars Vali Yardımcılığı görevine atanan Kazımkarabekir Kaymakamı Muhammed Enes Çıkrık, veda ziyaretlerine hafta sonu da devam etti.
Kaymakam Çıkrık, veda ziyaretleri kapsamında Ayrancı Kaymakamı Fatih Eroğlu ile birlikte Başyayla Kaymakamı Seda Gür ile Sarıveliler Kaymakamı Mehmet Bircan’ı ziyaret ederek vedalaştı.
Kaymakam Çıkrık hafta sonu ise ilçeye bağlı Akarköy ile Kızılkuyu köylerini ziyaret ederek vatandaşlarla vedalaştı.
Çıkrık daha sonra ilçedeki şehit aileleri ve gazilerle vedalaştı.
Kazımkarabekir Kaymakamı 22 Ağustos Pazartesi günü ise veda ziyaretleri programı kapsamında Karaman İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürü Arif Cansaran’ı, Valilik Yazı İşleri Müdürü Metin Görcü’yü, Valilik Bilgi İşlem Müdürü Gülsine Kılıçaslan’ı, Valilik Göç İdaresi Müdürü Ahmet Öner’i, Ticaret İl Müdürü Adem Özcan’ı, Valilik Sivil Toplumla İlişkiler Müdürü Metin Yiğit’i ve AFAD Müdürü Şerife Han’ı, Tarım ve Orman İl Müdürü Yusuf Şahinbaş’ı ziyaret ederek veda etti.
HABER: Murat ÖZÜNAL









