Kazancı Belediye Başkanı Muhittin
Tuncel, yaptığı açıklamada, "Kazancı Belediyesi Kültür Merkezi projesinin
tamamlanmasının ardından Kasabamıza yakışır Meydan inşaatının yapımına başlamış
bulunmaktayız. Bu projenin gerçekleşmesinde projenin inşaata dönüşmesinde
bizlere desteğini hiç esirgemeyen bölgemizin değerli büyüğü Selçuk Ecza A.Ş ve
Ahmet ve Nezahat Keleşoğlu Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Sayın Sonay Gürgen beye
Kasabamız ve şahsım adına teşekkür ederim." dedi.
Haber: Murat ÖZÜNAL









