Kaymakam Meral, sınıf ziyaretlerinde öğrencilerle yaptığı söyleşide, “Önümüzdeki akıp giden zamanın değerini iyi bilerek, bu zamanın geriye dönük telafisinin zor olacağını ve çalışmalarınızı planlı ve her gün bir kat daha artırarak devam ettirin.” öğüdünde bulundu.
Ziyaret esnasında öğrenci ve öğretmenlerle eğitim süreci hakkında değerlendirmeler yapıldı.
HABER: İsmail DİKBAŞ









