Başyayla Kaymakamı Mert Açar, İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen yabancı dil eğitimi ve yurt dışı programı kapsamında görevinden ayrılması nedeniyle ilçe halkına veda mesajı yayımladı.
Görev süresi boyunca Başyayla’da hizmet etmekten büyük onur duyduğunu ifade eden Açar, ilçede görev yaptığı süre boyunca vatandaşların samimiyeti ve misafirperverliğini her zaman hissettiğini belirtti.
Mesajında Başyayla’nın doğal güzelliklerine ve ilçenin simgesi haline gelen kirazına da değinen Açar, “Torosların tertemiz havasında yetişen, bereketiyle ve güzelliğiyle meşhur kirazının tadında olduğu gibi insanının yüreğinde de var olan samimiyetin ve sıcaklığın tadını bu güzel ilçenin her köşesinde, her sofrasında, her tebessümünde hissettim” ifadelerini kullandı.
Görevini devlet ciddiyeti ve kamu yararı anlayışıyla yürütmenin huzuruyla ilçeden ayrıldığını vurgulayan Açar, görev süresi boyunca birlikte çalıştığı kamu kurum ve kuruluşlarının yöneticilerine ve mesai arkadaşlarına teşekkür etti.
Vatandaşların destek, dua ve güvenlerinin kendileri için büyük anlam taşıdığını belirten Kaymakam Açar, “Bizler için asıl makam, aziz milletimizin gönlünde yer edinebilmektir” dedi.
Mesajının sonunda Başyayla halkına sağlık, huzur ve esenlik temennisinde bulunan Açar, ilçenin birlik ve beraberlik içerisinde daha güzel günlere ulaşmasını dileyerek hemşehrilerine sevgi ve saygılarını sundu.









