Yaz
kurslarında eğitim gören öğrencilerin Kur'an-ı Kerim tilaveti ile başlayan
programda konuşan İl Müftüsü Faruk Gürbüz: "Pandemiden dolayı geçen yaz
çocuk seslerine hasret kalan camilerimiz ve kurslarımızda bu yıl Kur'an-ı
Kerim, dini bilgiler ve güzel ahlak öğretimini; çocuklarımızın camilere
gelmesini nasip eden rabbimize hamdolsun. Çocuklarımız bizim geleceğimizdir.
Yaz
Kur'an kurslarımız da bu noktada geleceğimize dair yapılan en önemli çalışmalardan
biridir. Ben, bu güzel çalışmada katkı sunan siz sevgili öğrencilerimize, sizi
yetiştiren, buralara gönderen kıymetli ailelerinize ve kurslarımızda eğitim
veren fedakar din görevlilerimize çok teşekkür ediyor ve her birinizi tebrik
ediyorum. Yeter'in sadece yaz kursları ile sınırlı olmayıp yıl içerisinde de
devam ettiğini, sizleri camilerimizde kurslarımızda tekrar tekrar görmek
istediğimizi de ifade etmek istiyorum" dedi.
Program
öğrencilerin hazırladığı etkinliklerle devam etti.
HABER: Murat
ÖZÜNAL









