Karaman
Külhan Mahallesi Birinci İstasyon Caddesi üzerinde faaliyet gösteren ve yapılan
denetimler sonrasında maske kullanımı, fiziki mesafenin korunması ve temizlik
kurallarına uydukları tespit edilen işletme ve esnaflar ziyaret edilerek
Karaman Valiliği tarafından yaptırılan “Bu İşyeri Koronavirüs (Covid-19)
Tedbirleri Kapsamında Güvenlidir” yazılı flama bayraklar Karaman Valisi Mehmet
Alpaslan Işık tarafından işyeri sahiplerine verildi.
Ziyaret
ettiği işletme sahipleriyle bir süre sohbet ederek covid-19 salgınına karşı
alınan tedbirlere riayet ettikleri ve gösterdikleri hassasiyet nedeniyle işyeri
sahiplerine teşekkür eden Vali Işık, koronavirüsü hayatımızdan tamamen çıkarabilmek
ve bu sinsi düşmandan kurtulabilmek için topyekûn mücadele verilmesi
gerektiğini belirterek, koronavirüs salgınına karşı alınan tedbirlerin
uygulanması noktasında işyeri sahiplerinden aynı hassasiyeti göstermelerini
istedi.
Işık’ın
esnaf ve işletmelere gerçekleştirdiği ziyaretlere İl Emniyet Müdürü Ayhan Taş
ve İl Jandarma Komutanı İsmail Şahin eşlik etti.
Haber: Murat ÖZÜNAL









