25 Ağustos 2021 Çarşamba günü Valilik Makamında gençleri kabul eden Vali Mehmet
Alpaslan Işık, Karaman’dan ve ilçelerinden projeye katılan 15-20 yaş grubundaki
31 öğrenciyle tek tek tanışarak gelecekteki hedefleriyle ilgili bir süre sohbet
etti. Gençlere projeye katılımlarından dolayı teşekkür ederek hediye veren Vali
Işık, toplu fotoğraf çektirdiği gençlere başarılar diledi.
Projenin 24-26 Ağustos 2021 tarihleri arasında yapılmakta olan 3’üncü Çalıştayı
kapsamında gerçekleştirilen ziyarette İl Emniyet Müdürlüğü Toplum Destekli
Polislik Şube Müdürü Doğan Yeni’den projenin gidişatı hakkında bilgiler alan
Vali Işık, bu anlamlı proje kapsamında yaptıkları çalışmalar nedeniyle teşekkür
ederek başarılar diledi.
Yapılan Çalıştayla ilgili olarak projeye katılım sağlayan öğrenciler
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi’nde ağırlanarak bilimsel aktivitelere
katılım arttırıcı öneriler ile ilgili hazırlanan sunuma katıldılar. KMÜ Öğretim
Üyeleri Doç. Dr. Cihat Abdioğlu ve Öğretim Üyesi Ali Bircan, gençlerle bir
araya gelerek, bilimsel faaliyetlerle ilgili olarak bilgilendirici sunum
yapıldı.
Yine proje kapsamında 31 genç, yakın tarihte Ankara'da gerçekleştirilmesi
planlanan zirve toplantısına katılarak politika üretme süreçlerine dâhil
olacak. Programa kurumların üst yöneticileri ve akademisyenlerin katılması
planlanmaktadır.
HABER: İsmail
DİKBAŞ








