Bu
çalışmalar kapsamında Belediyemizce ilçemiz içme suyu hatlarında toplamda 2800
metre hat yenileme ve deplase çalışmaları tamamlanmış olup, bu süreçte çevreye
verdiğimiz geçici rahatsızlıktan dolayı özür dileriz. Vatandaşlarımıza hayırlı
olsun.” denildi.
Haber:Aygül KÜÇÜKCİCİBIYIK









