Maçın ardından açıklamada bulunan Ereğlispor Teknik Direktörü Ertuğrul Sanlav, “Ereğli Sporumuz bu gün üç puan kaybetti.Bu bizi çok üzdü,kazanmayı çok istedik herşeyi denedik fakat olmadı.Bugün tüm futbolcularım aslanlar gibi mücadele ettiler.Hepsini kutlarım iyi yoldayız çok koşan iyi mücadele eden bir takımımız var en kısa zamanda bu mücadelemiz skora da yansıyacaktır.
Çok zor bir gruba düştük her maçımız zor olacak,bu takıma biraz sabredersek ligi istediğimiz yerde bitirebiliriz. Bizi maçın sonuna kadar destekleyen taraftarlarımıza özelliklede Estarder’e çok teşekkür ederiz. Bugün taraftarlarımızı üzdük tüm taraftarlarımızdan özürdileriz dedi” dedi.









