Kazımkarabekir Belediye Başkanı Ali İhsan Alanlı, yeni gelen araçları inceleyerek bilgi verdi.
Alanlı, "Belediyemiz bünyesine kazandırılan Damperli Kamyonumuz Belediyeler Birliği tarafından yüzde 100 hibe, Traktör Özkurt Traktörden yüzde 60 hibe olarak, Mitsubishi ve Hyundai araçlar ise belediyemiz imkanları ile tahsis edilerek hizmete başlamıştır" dedi.
Haber: Gönül ŞİRİN
GÜNCEL
Yayınlanma: 02 Mayıs 2017 - 15:43
BELEDİYE ARAÇ PARKINI YENİLEDİ
Kazımkarabekir Belediyesi araç parkını yenileyerek 4 yeni araç aldı.
GÜNCEL
02 Mayıs 2017 - 15:43
İlginizi Çekebilir








