Ramazan
ayı boyunca mahallelerdeki iftar programlarında binlerce vatandaşla buluşan
Karaman Belediyesi, yolcuları da unutmadı. Belediye Başkanı Savaş Kalaycı,
Karaman Tren Garında iftar saati yolculuk esnasına denk gelen vatandaşlara
oruçlarını açabilmeleri için iftarlık kumanya dağıttı. Vatandaşlara ‘Hayırlı
Yolculuklar” dileyen Başkan Kalaycı, içinde sandviç, kek, meyve suyu ve hurma
bulunan iftarlık ikram etti.
Başkan
Kalaycı: “Belediye olarak, Ramazan ayında yolda iftar yapmak zorunda kalan
yolculara kumanya dağıtarak iftar yapmalarını sağlıyoruz. Bu uygulamayı Ramazan
ayı boyunca devam ettireceğiz” dedi.
Hizmetten
memnun kalan vatandaşlar, dağıtılan iftar yemeği için Belediye Başkanı Savaş
Kalaycı'ya teşekkür etti.









