Merkeze bağlıEğilmez Köyünde, H.M. ve Ş.S. isimli şahıslar, araziden toplamış oldukları mantarı yemeleri üzerine zehirlendi.
Karaman Devlet Hastanesinde yapılan muayenelerini müteakip şahıslar, Konya Eğitim ve Araştırma Hastanesine sevk edildi.
ASAYİŞ
Yayınlanma: 06 Mayıs 2017 - 14:21
ARAZİDEN TOPLADIKLARI MANTARI YİYEN 2 KİŞİ ZEHİRLENDİ
Karaman’da araziden topladıkları mantarları yiyen 2 kişi zehirlendi.
ASAYİŞ
06 Mayıs 2017 - 14:21

İlginizi Çekebilir






