“Açık Öğretim Lisesi ve Açık Öğretim Ortaokulu ilk kayıt ve kayıt
yenilemeler 09.10.2020 Cuma günü bitecektir. Kayıt yenilemek ve ilk kayıt
yaptırmak isteyen vatandaşlarımızın kurumumuza gelerek kayıt yaptırmaları
gerekmektedir. Ayrıca pandemi sürecinde Milli Eğitim Bakanlığımızca Açık
Öğretim Lisesi öğrencilerimize 35 kredi, Açık Öğretim Ortaokul öğrencilerimize
10 derse kadar 45 ders notu verilerek sınıf geçmeleri sağlanmıştır. Bu durumda
açık lise ve açık ortaokuldan birçok öğrencimiz mezun olmuştur.
Öğrencilerimizin durumlarını internet sayfalarından kontrol etmeleri veya
kurumumuza gelerek bilgi almaları gerekmektedir.” denildi.
Haber:İsmail DİKBAŞ








